29 Haz 2010

Haberler...

Cumartesi günü Ela'nın ateşi çıktı. Sadece ateş. Ne öksürük, ne döküntü, ne diş, ne yakınma. Ateş çıkınca anneye yapışıyor kuzu. Calpol veriyoruz, düşüyor oyuna başlıyor. Böyle bir durum. Geceleri uyumakta zorlandı. Biz de kontrol edip durduk zaten. İlk kez ateşimiz 38.5un üzerine çıktı. Yorucu, hem minik, hem bizim için. Yavrular hasta olmasın.

Yazamadım bir türlü. Hem çok yoğunum, hem yorgunum gibi bir durum. Bezsiz bebek maceramızı anlatmayı çok istiyorum mesela çünkü geçen hafta itibariyle bezden tamamen kurtulmuş bulunuyoruz.

Annemler gelecek, yazlığa gideceğiz.

11 yorum:

senem dedi ki...

Peki ateş neden çıkmış, öğrenebildiniz mi? 6. hastalık olmasın? Yaz günü ateşli hastalık daha bir zor sanki. Geçmiş olsun Ela kuşa. Biran önce keyfi yerine gelsin.

ilknur malcı dedi ki...

ahh cok gecmis olsun.ates deyince için çok kotu oluyor.bizde hiç sebep yokken ateslendik birkaç kez.herkes için zor oluyor.sık sık yıkayabilirsin soguga yakın suyla.biz kısın ortasında bile yıkamıstık.birde 38,5 cok yuksek bir deger değil 41 gormus biri olarak diyorum.
öptük çok

kuzunun annesi dedi ki...

Gecmiş olsun , meraklandık bizde .Bez olayına sevindim , babamızı ikna edemedim bugün bir türlü , zamanı gelince atarmıs vs bezi. Hatta sizi örnek vermiştim , bu gelişmeyide hemen bildireyim :)

Ozgur dedi ki...

Senem'cim öğrenemedik. Döküntü olmadı, herhalde 6. haftalık değil... Viral bişi oldu herhalde...:(

İlknur'cum evet, çok kötü olmadı aslında. Yıkadık, ılık sularla, iyi geldi bayaa. Yorucu işte. Böyle böyle büyüyecekler de... yoruluyor insan:)

Kuzununannesi, otursam adam gibi yazsam. Gözümle görmesem inanmam kuzucum, çiş diyor. Gidiyoruz yapıyor. Uyumak üzereyken de. Gece uyanıp diyor. Nasıl oldu anlamadım. Yazlıkta bırakırız diyordum, kendi kendine oldu. Sanırım bezi çıkarınca kendiliğinden öğreniyor bu kuzular. Bence kocayı boşver sizin kuzu süper bi kere. Çoktan hazırdır eminim:)

anne kaleminden dedi ki...

bezden kurtulmanıza çok sevindim, tebrik ederim. darısı bizlere diyelim.
ateş için geçmiş olsun, gün içerisinde güneşte koşup yorulunca bizde sebepsiz ateş olabiliyor kısa süreli...

FADİŞ dedi ki...

Geçmiş olsun, bezi bıraktığı için Ela'ya kocaman bir öpücük ve alkış. Darısı bizim başımıza inşallah. İyi tatiller bu arada.

Ayşe dedi ki...

hadi iyilesin, sakinleyin de yazin bezsiz elosun maceralarini... ama ikiniz de anlatin- malum 2 bakis acisini da gormek isteriz...

yeliz dedi ki...

geçmiş olsun. (fazla bişey diyemedim ama yorum bırakmamak olmaz, di mi?)
sevgiler

YesiM dedi ki...

Cok gecmis olsun, bezi tamamen birakmaniz super! nurturiadan takip ediyordum zaten ama burda da detayli bir yazi gormek icin sabirsizlaniyorum. Bizim kiz da gunduzleri evdeysek artik bezsiz dolasiyor, birkac gundur de her seferinde olmasa da arada cis demeye de basladi :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çocuklarıız hasta olmasın, şu an ateşli çocuğunun başında bekleyen bir anne

kirazsevdasi dedi ki...

coktan gittiniz sanirim,
iyi dinlenin! operiz