14 Tem 2010

Kısa kısa..

Merak eden dostlarımız olmuş. Hızlıca yazalım.

  • Anneanne yazlığına geldik. Ela sabahtan denizde, öğleden sonra bahçe sulama, dalından meyve koparma, gezme tozma hallerinde.
  • İki adet köpek dişi çıkardık aman diyim amannn.
  • Hava çok sıcak.
  • Evden çalışmanın iyi yanı: Mekandan bağımsızsın, bu sayede burdayım. Yarı tatil, yarı iş gibi bişey. Kötü yanı aklının bir köşesinde iş var. Ela uyuyunca çalışıyorum ancak.
  • Ela 6. hastalık geçirdi. Hastalıktan önce bezi tamamen bıraktık. İstanbul'dan gelirken yolda durup adaptörle tuvalet kullandık. Bir aya yakın oluyor bırakalı. Maşallah diyoruz. 
  • Sevgili hafta sonları takılıyor.
  • Dil gelişiminde coştuk. Kızım zoolog mu olacak bilmem. Ağaçdadan dedi bugün ağaçkakanı gösterip kitapta.
  • Dede burdaydı gitti ama gelecek.
  • Hafta sonu kalabalık olacağız.
  • Hava çok sıcak demiş miydim:)

5 yorum:

Ayşe dedi ki...

agacdadan a cok guldum...

Anne Café dedi ki...

geçmiş olsun...
özledik yazılarını özgüranne. kısa kısa değil uzun uzun isteriz:)

kirazsevdasi dedi ki...

yaa cosuyor bu yazlik olayinda bacaksizlar, onlar costukca, onlarin sehirli hayatina uzuluyorum ben.
guzel gecirsinler tum gunlerini.
agacdadan! sensin agacdadan yirim seni.

anne kaleminden, ANKARA dedi ki...

valla hiç kesmedi bu kısa kısa bizi :)))

Ozgur dedi ki...

Ayşe, AnneCafe, Kirazcım, anne kaleminden,

Teşekkür ederiz arkadaşlar:) Bugün de bahçıvanın ardından baaadavaaan diye bağırdı uzun uzun:)

Di Kirazcım yazlık işi böyle. Keşke böyle bir ortamda büyüseler...