15 Eyl 2010

Oyunlarımız...




13 yorum:

aysema dedi ki...

Tatlım benim...

Ege'nin Annesi; dedi ki...

Ela maşallah sana kocaman olmuşsun şeker kız:)

eslemce dedi ki...

maşallah

Tekir dedi ki...

Nüdist Ken :)

ilknur malcı dedi ki...

maaşallah
koca kız olmus gercekten
oyunlarda cok guzel ama sanki anne el atmış gibi.

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

sen de büyüdün Ela ! Rabbim aklını ve ömrünü sağlıklı uzun etsin inşallah !

ebru dedi ki...

Ela'yı özlemişiz.
Ben de bizim canavara oyun oynamayı öğretebilsem. bizimki koştursun, saklansın, koltuk masa ve uzanamayacağım heryere küçük toplarını atsın bana aldırsın ve bunu milyon kere yaptırsın. acaba ne zaman bir arabayı alıp vın vınn diye sürecek, iki lego birleştirecek. oyun için bir zaman var mı bu afacanlarda? bizimkisi mi çok sabırsız bilemedim şimdi.

anne kaleminden dedi ki...

özlemişiz ela yı, maşallah büyümüş :)

İlknur dedi ki...

Nurturiada yazildi ama Kenin dantelini burada da belirtmezsem olmaz :P Yakismis :)

Ozgur dedi ki...

Cok tesekkur ederiz yorumlar icin:)))
Oyunu ben kurdum ama Ela oynadi. Yani hepsini Ela yapmadi. Bu vesileyle doya doya oynuyorum ben de....

Şule dedi ki...

pek serpilmiş büyümüş yaz yaramış elaya :D sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Maşallah, kenin kıyafetine bayıldım :)

Damla dedi ki...

Hay Ken, sen çok yaşa e-mi, güldürdün beni, o nasıl kıyafet öyle :)