8 Kas 2010

Deniz Kokusu Getireceğim Antalya'dan

İki şarkı var sevdiğim. Giderken: "solda güneş yükseliyorduu güneye giderken..." Dönerken, "deniz kokusu getiriyorum..."

Bilin bakalım neresi? Bugün kızım, annem ve ben (film adı gibi oldu) uçağa atlayıp ver elini Antalya yapıyoruz. Gezmeli, tozmalı. Deniz koklamalı. Lara'da balık yemeli ve sevgili arkadaşlarla buluşmalı. Kızı kumsala salmalı... Hava da güzel gibi. Hep güneşli, 24-26 derecelerde. Bavulu hazırlamadım. Ela'nın güzel elbiselerini koydum, tshirtlerini ve hatta mayosunu. Antalya merkezde olacağız, bayramda Alanya'ya geçeceğiz. Orada anneannemin mevlüdü olacak.

Sonra dönüş. O kadar çok işim var ki bir yandan. Olsun. Ofis kafanın içinde. Gidebilmek güzel. Fırsat varken, yaşıyorken henüz. Bonus

Dağıtmadan şarkının sözlerini yazayım. Belki dilimden düşer.

deniz kokusu getiriyorum
nem sinmiş tuzlu bedenime
sabah ayazından, gözlerim kıpkırmızı
bir şarkı tutturmuşum rastgele
durduramıyorum
deniz kokusu getiriyorum
karlı dağların ötesi
özgürlük
dibi deniz
işte akdeniz
uçarı bir hafiflik
uçuşuyor başımda
inanamıyorum
yarım gün uzakta, ankara (/istanbul)
sokaklarında uslu kentliyi oynamak için
yine gazeteleri okumak
yine gece bıkkınlığı
yine sabah telaşlarına alışmak için
deniz kokusu getiriyorum
güneş kavurmuş tenimi
bir sevişme sonrası gibi
neden umursamaz ve yalınım
hiç bilemiyorum

bülent ortaçgil

1 yorum:

Matuscan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.