22 Oca 2011

Bir Cumartesi...

iPhone uygulaması yolda, gözümüz yollarda...

Anne eğitim veriyor, proje yönetimi şöyledir, böyledir diye anlatıcak bütün gün.
Aklı evde... Eya gelmeme izin verdi, çünkü anane, abla ve baba çok eğlenicekler bütün gün. Yarın tiyatroya da gidecekler.

Bazen bir anda dünya daha hızlı dönmeye başlar, sen yetişemezsin, başın döner. Bugünler öyle.

Pasta konusunda olumlu/olumsuz yorum yapan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim. Okurken gerçekten eğlendim:) (Utanarak söylüyorum ki pastanın büyük bölümünü kayınvalide yaptı. Kendisi bana çok inanır sağolsun. "Yaparsın sen" diyerek, bu lokumu verdi, o gül değil de işte ortanca mı çiçek mi, ortaya çıktı. Ben etmeyin, ellemeyin demiş idim. Annemin pastasının resmini de koyacaktım da çok bariz iyi görüntü olarak, bi süre sonra koyarım. Siz hep bırak annen yapsın diyeceksiniz, hissediyorum. Bu arada iki pastanın tadı da çok güzeldi, Ela da, biz de afiyetle yedik.)

İşin doğrusu... Bir insan bir işi, severek ve eğlenerek yapıyorsa o iş ilk başlarda acemi olsa, kötü olsa da uğraştıkça güzel sonuçlar doğuracaktır. İlk elin günahı olmaz. Sevdim ben bu işi. Sonuçları burdan paylaşırım, nerdennn nereye deriz hep birlikte...

İyi hafta sonları...

4 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Aynen oyle yaptıgınız ıs ne olursa olsun severek yapılan bır ısın sonucu da farklı oluyor.

Serpil dedi ki...

sizede iyi hafta sonları .....banada bekliyorum...

İkiz Annesi dedi ki...

Mutlaka ki isteyerek yaptıktan ve denemelerden sonra sizin de beğeneceğiniz sonuçlar çıkacaktık ortaya.
Ve evet zaman bazen gereğinden fazla hızlı geçiyor.

Ozgur dedi ki...

kiraz çekirdeği, di mi, hadi bakalım:)

serpil teşekkürler, size de geliris.

ikizannesi, ben beğenmiştim aslında:)) çalışacağım artık ne yapayım... gayret edeceğim