13 Oca 2011

"Yeni Oyuncaklar" İster misiniz?


Duyduk duymadık demeyin:)


"Yeni oyuncaklar" diye bir sanal mağaza açılmış. Diğer sanal mağazalara göre farklılıkları var. "Oyuncak danışmanı"  diye bir kavramları var. Diyelim yeğeninize ya da bir arkadaşınızın çocuğuna doğum günü hediyesi alacaksınız.  Çocuk 4 yaşında ve erkek. "Ne sever bu, ne sever" diye kafayı çizmeden önce arıyosunuz oyuncak danışmanını,  "online olarak" soruyorsunuz "ne alayım" diye. O da size sizden gelen ipuçlarına göre önerilerde bulunuyor. Çok aklıma yattı.

Bir de şöyle bir yaklaşımları var. İş ortaklığına açıklarmış. Bu şu demek, oyuncak firmaları kendi oyuncaklarını bu adres üzerinden pazarlayabiliyor. Daha iyisi, "YeniOyuncaklar.com" hobi uğraşlarına da açık.Bireysel girişimlere de aynı değerde önem veriyor. Yani atölyesinde ahşap arabalar üreten bir kişi ürettiklerini YeniOyuncaklar.com üzerinden tüm Türkiye’ye satarak çapını genişletebiliyor. Girişimci annelere ve babalara özellikle duyurulur! (Özellikle bu kısmına girişimci bir anne olarak bayıldığımı söylemeden geçmek istemedim.)

Filtreleme kolaylığı sayesinde, yaş, marka, fiyat, tema derken arama yapmak kolay.  Başka ülkelerde görüp de içimizi titreten oyuncaklarla ilgili haberlerin yer aldığı "haberler" bölümü de var.

Şimdi gelelim bebeleri ilgilendiren kısma. Şöyle bir şey önerdiler. Bir çekiliş yapıyoruz. Ödüller şunlar

İki kişiye: Tipp Kick Classic Futbol oyunu 

5 kişiye indirim kuponu : (YeniOyuncaklar.com’dan yapacağınız 50 TL’lik alışverişinize 20 TL İNDİRİM KUPONU ! (YeniOyuncaklar.com’dan yapacağınız 50 TL ve üzeri alışverişlerde alışveriş sepetinize 20 TL indirim kuponu ekleniyor.)


Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler, benim haberim olması için bu yazıya bir yorum:)

Yeni oyuncaklar'ın haberi olması için şu listeye emailinizle üyelik. Yeni oyuncaklar haber bülteni

Çekiliş 30 Ocak'ta olucak... O zamana kadar vakit var yani.


Böyle bişeyi ilk kez yapıyorum, hadi hayırlısı:)


Futbol oyunu güzel bi şeye benziyor, çocuklar büyüyene kadar biz de oynayabiliriz:)

sevgiler...

16 yorum:

Hilal dedi ki...

mrb Deniz, güzel bir post olmuş. el emeği oyuncaklarım yeni oyuncaklarda satışa çıktığından bu yana pek bir benimsedim YO'yu:)) katılımcılara bol şans..

sevgiyle...

FADİŞ dedi ki...

Hemen siteye gidip bakıyorum:)

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

vallahi süpermilş. hemen üye oluyorum.sevgiler
esra

Selcen dedi ki...

Haberin olsun Özgür anne, ben de üye oluyorum şimdi :))

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa ne güzel , hadi bakalım bizde sansımızı deneyelim . Belki Elosa 1 yaş hediyesi sansı , tutar mı tutar :))

Arzu Akdağ dedi ki...

Merhabalar. bende üye oldum. sayenizde haberim olduğu için teşekkür ederim.

Ful yaprakları dedi ki...

güzel bir site sanırım, hemen inceleyeceğim,
sevgiler,

anne kaleminden dedi ki...

hadi hayırlısı ben bi tane yüzüme gözüme bulaştırmıştım ama senin ki gayet iyi görünüyor :) herkese bol şan ben de şansımı deniyorum :)

MISSRED dedi ki...

ah keşke bir de tıkladığımız kategoriler açılsa:)))

Adsız dedi ki...

sayenizde cok güzel bir site´den haberim oldu bizde cekilise katilmak istiyoruz bundanda sizin haberiniz olsun (:
deryazade

frankenstein dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Dün sabah saatlerinde teknik bir problem vardı fakat dün öğle saatleri itibariyle YeniOyuncaklar.com'a sorunsuz bir şekilde giriş yapılabiliyor.
Selamlar,

k.i.s.d. dedi ki...

Çekiliş dedin mi atlarım hemennnn :)))

Çok heveslendim son kampanyalara katılmadım kampanya kişisi olarak, çok çekilesim var.

Ozgur dedi ki...

Hilal ben de bu vesileyle öğrenmiş oldum :))) Süper bişi süper...


Fadiş, gel gel,

Esra, çok teşekkürler....

Selcen, tamamm:))

kuzununannesi, tutar belki ya... hediye çeki de gayet iyi bence:)

arzu, ne iyi ettiniz:))

ful yaprakları, buyrun, buyrun içerde daha neler neler...:)

anne kaleminden, hadi bakalım heyecanlandım ben de:=)

missred, hişşş, düzelmiş:)

derya, hoşgeldinn:)

kisdciğim sensiz olur muuu:)

Pınarın Günlüğü dedi ki...

Hımm... Futbol oyunu çok zevklidir :)
Çocuklara niyet anne-babalara kısmet :)
Sevgiler,

saricizmeli dedi ki...

bebek almamız lazım bizim, sonra evcilik oyuncakları:))