24 Şub 2011

Montessori Sevenler İçin Eğitim Fırsatı ve Kadın Girişimciler

İki duyurum olacak arkadaşlar. Birincisi Montessori sevenler, merak edenler, öğrenmek isteyenler için. Ben bunlardan biriyim ama vakitsizlikten gidemediğim seminerler için ah vah etmekten başka seçeneğim yok. Klonlanmak istiyorum. Neyse. Vakti olanlar için gelsin. Bilgiler şöyle:

Sevgili Eğitim Gönüllüleri,

2010 yılında hayat bulan derneğimiz, Mart-Haziran 2011 döneminde Emel
Çakıroğlu Wilbrandt'ın  "Montessori ile Çocuk Eğitimi Sanatı" eğitimlerine başlıyor.

Eğitim, Türkiye'de bir ilk olan veli  inisiyatifi Montessori okulumuzda
gerçekleşecektir. Katılmak isteyenlerin, katılma amaçları ve kısa özgeçmişlerini
içeren bir yazıyı 22 Şubat 2011 tarihine kadar, yonetim@montessori.org.tr adresine 
e-posta atmaları gerekmektedir.

Kurs frekansı/ süresi: 150 saat olmak üzere, her ay 2 haftasonu olarak
düzenlenecek kursumuz 5 ay sürecektir. Seminer Mart ayının ilk haftasında
başlayacak olup, katılımcılar ile ilk toplantı 27  Şubat Pazar günü  saat 14.00’de
Küçük Karabalık Çocuk Evi’nde gerçekleştirilecektir.  İstanbul dışından gelen
katılımcılar için ayrıntılar e-mail ve/veya telefon görüşmeleriyle gerçekleştirilebilir.
Eğitim sürecinde belirlenecek tarihlerde katılımcılara okulda gözlem ve staj olanağı
sağlanacaktır.

Eğitim saatleri: 09:30-17:00 olarak planlanmaktadir.
Kurs Mekanı: Salih Omurtak caddesi, No:49; Koşuyolu, Kadıköy-İstanbul 
Kurs Ücreti: 3000TL 
 
Montessori ve Kaynaştırma Eğitimini Geliştirme Derneği

Bir duyurum da kadın girişimciler için. Pek çok anne girişimci var, sonuna kadar destekliyoruz kendilerini. Şöyle bir eğitim imkanı varmış:

Paranın Güzin Ablasından kadınlara bir pozitif ayrımcılık daha. Kendi işimi kendim kurmalıyım diyen kadınlara 10 bin kadın projesini tavsiye eden Özlem Denizmen'in bu yazısı altın bilezik değerinde.

Yapılan araştırmalar dünyada kadınların ekonomiye olan katkılarının önemini ortaya koyuyor. Gerek tüketici, gerekse üretici olarak büyüyen rolleri, kadın girişimcilere yönelik programların da artmasına neden oluyor.  Bunlardan biri de 10.000 Kadın projesinin Türkiye programı.
Nereden, ne zaman kadar başvurabilirim?

www.10000kadin.org web sitesi üzerinden ŞUBAT ayı sonuna kadar başvurularınızı yapabilirsiniz.
Türkiye’de 1 milyon 300 bin erkek girişimciye karşılık, sadece 80 bin kadın girişimci var. Bu durumu değiştirmek için haydi kadınlar eğitime!
İnternethaber kaynaklı haberimizi kadın girişimcilerimiz başta olmak üzere okurlarımızın ilgisine ve bilgisine sunuyoruz.
 Haberin kaynağı şurada: 10000 Kadın Girişimci Projesi

Aramızda çok girişimci var biliyorum. Bence biraz eğitim bile fark yaratır. Gidip bakmak gerek. Şubat sonuna kadar aman acele!

Hiç yorum yok: