1 Şub 2011

Yeni Oyuncak Çekiliş Sonuçları

Yeni Oyuncaklar çekilişi dün gece "True random" web sitesinin yardımıyla yapıldı.

Kazananlar...
Anne kaleminden : oyuncak : Tipp Kick Classic
Kisd : oyuncak : Tipp Kick Classic

indirim çeki kazananlar:

Selcen
Esra Günüşen Ertuğrul

Ful yaprakları
Kuzununannesi
Arzu Akdağ



En az 50 TL'lik alışveriş yapanların alışveriş sepetlerine 20 TL'lik indirim kuponu veriliyor.
Başlangıç tarihi; 30 Ocak 2011
Bitiş tarihi; 31 Mart 2011

Katılan bütün arkadaşlarımıza teşekkür ederiz:)
İndirim çeki kazanan arkadaşlar ozguranne@gmail.com'a bir mail atarsa kodlarını gönderebilirim.
Oyuncak kazanan arkadaşlar, isim soy isim adres bilgilerini gönderirlerse ben de yeni oyuncaklarla paylaşacağım.

Çekişişi yaparken şu siteden faydalandım.

Çok teşekkürler, sevgiler...

3 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

ay çok heyecanlandım ben şimdi hediye mi kazandım :))) ilk defa başıma geliyor, hemen mail olarak gönderiyorum bilgilerimi, teşekkürler :)))

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa çok sasırdım , tesekkürler . Kodumu hayatgurdal@gmail.com a alayım :))

k.i.s.d. dedi ki...

Aaaa şok oldum hhaayayy, sanırım çok az kişi katıldı çekilişe :) Aaa walla şoktayım :)))