1 Nis 2011

Ağlamayan Çocuğa Meme Yok Mu Soruyorum Sayın Okuyucular.

Ağlayabilenlerden misiniz?Ağlayarak, sızlayarak ilgiyi alabilengillerden misiniz? Siz daha ah demeden insanların yardıma koştuklarından mısınız?

Yoksa dik duruşlu, kendine yeter görünüşlü olup da kimsenin acaba bir sıkıntısı var mıdır demediği tiplerden misiniz? Bariz sorununuz olsa ve gözükse bile aranıp sorulmayanlardan mısınız?

Hangisi iyi sizce?

Çocukluk geçtikten sonra meme için ağlamalı mı hala? Çekip almalı mı? Yoksa artık memeyi bırakmalı mı?

10 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Herkese elimden geldiğince canla başla koşarım ama derdimi pek belli etmem.sanırım ben memeyi bırakmışım.İyi mi kötü mü tartışılır aslında...

Bahar dedi ki...

Ben de memeyi bırakanlardanım. Ve maalesef ağlamayana meme verildiğini görmedim daha.

Zeynep dedi ki...

Ağlamayana meme yok evet, ben de ağlasam da göstermeyenlerdenim, meme yok yani sonuçta :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

hayat boyu geçerli bence ağlamayan çocuğa meme yok.Ağlamayan yetişkine insaf da vicdan da yok..hep ağlatmaya , ağlayarak almaya alıştırmışlar

Berceste dedi ki...

Ben ne yazik ki ikinci gruptanim. O yuzden yuklendikce yukleniyorlar, yuklendikce yukleniyorlar, dayaniklilik testi mi yapiyorlar bilmem :((( Meme meselesine gelince, o cocuguna bagli :) Almasini bilen bir sekilde aliyor aglamadan da!

kirazsevdasi dedi ki...

ben de aglamayan gruptanim ve zorlugunu cok cektim hala da cekiyorum.

dori'nin benim kadar kuyrugu dik tutmak icin ugrasmasini istemem, insani yoran, hirpalayan, yaşlandiran bisey bana kalirsa.

hazel dedi ki...

vallahi ben baş parmağını emenlerdenim. Ne olsa hayatımda kendimi avuturum. 3 kere mutluyum ben, mutluyum, mutluyum dedim mi, tamamdır. Mutlu olurum. İstemem başkasının emziğini falan. Bak mutluyum işte :)

Adsız dedi ki...

Ağlamaya meme yok , onradan ağlamak itesende dönüp bakan yok . Yıllarca çevremedeki herkesin derdini paylaştım hep çözen ben oldum. Doğum yapınca ilk defa ağlamak , yardım istedim. Kimse dönüp bakmadı, nasılsa çözer diye. Kucağımda bebekle ilk defa uçağa indiğimde kimse sormadı bile nasıl geçti yolculuk evine sağsağlim vardın mı diye. Uzar gider bu liste. Ağlamadıysan en başta sonradan ağlasan da olmuyor...

Cocukla Cocuk dedi ki...

of of çok karışık. ağlamayan çocuğa meme yok inanıyorum ama garip garip şeylere ağlamak saçma geliyor, kendi sınırlarımı hep zorlayım diyorum memeyi çok düşünmüyorum bu arada

Burcu dedi ki...

asla aglamiyorum ama sansliyim ki memeyi de birakmadim, hos bir paylasim...sevdim :)