2 Ağu 2011

Gelip Geçen Zamanlar...

O kadar uzun zaman oldu ki yazmayalı...

Kardeşim evlendi. İki koca düğünle, güzellikle ve çok eğlenerek. Umarım bütün hayatları da dansla, müzikle, neşeyle ve dostlarla geçer.

Ela düğünlerin yıldızıydı. İlkinde gelinlik benzeri elbisesiyle kendini gelin sandı, ikincisinde mavi elbisesiyle dans pistinden inmedi. Dedeleri ve amcası, yengesi ve teyzesinin arkadaşları sağ olsun. Düğünde biz de eğlendik, Ela kendi takıldı, bizler dans edebildik.

Sonra yazlığa geçtik. İstanbul-Uşak, Uşak-Dikili. İlk kez arabayla uzun yol yapıyorum. Değişik bir hismiş, bunu ayrıca yazmam gerek. Yolda olmak, yolun çağrısını duymak farklıymış. Dün Sabancı'ya giderken dönüşü kaçıracak kadar kaptırmıştım. Düşünceler öylesine su üstüne çıkıyor ki, o çağrıya uymak çok kolay, çok kolay. 

Ela yazlıkta anneanne ve dedeyle ve büyük dedeyle 10 gün kaldı. Kolluklarla yüzmeyi öğrendi. Bıraktım gittim, bi geldim yüzüyor. İnanılmazdı. Açıkcası ilk anda bakmaya korktum, itiraf ediyorum. Sonra rahatladım.

Yavrusu ile tanıştık. Evren yazılarından daha da sıcak, daha yakın. Havuzlarında yüzdük, Ela ilk kez havuza girmiş oldu. Yavrusuya doyamadık.

Döndük, geldik şimdi. İşler birikiyor. Yoğun bir dönem bizi bekliyor.

Son 3-4 yıla bakınca demek ki böyle olmalıymış demek kolay olan. Oysa bilemiyorsun, çok dönemeç var.

Şimdi yeni bir dönem başlıyor. Umarım hayırlı, güzel bir dönem olur. Girişimciliğin gerçek testi başlıyor.

Üzerinde çalıştığımız yeni masal pek renkli, pek neşeli.

Yaşayalım görelim.

Her yeni günle sorgulamak ve baştan başlamak için bir fırsat düşüyor insanın önüne. Tutup tutmamak size kalmış...

sevgiler.

6 yorum:

coraline dedi ki...

huzur getirdi bu yazin bana:)

saricizmeli dedi ki...

herşey çok güzel olsun...

suinci dedi ki...

ooo çok harika bir tatilin ardından bence güzel bir masal kesin gelir

Feyza dedi ki...

Yolunuz açık olsun!
Umarım herşey gönlünüzce olur :)

hazel dedi ki...

her şey gönlünce olsun, su gibi aksın, kolaylıklar olsun :)

deniz dedi ki...

coralinene mutlu:)

saricizmeli, cook yakinda flas flas, buyuk bulusma fotolari, annemin foto makini ele gecirir gecirmez:)

suinci: tesekurler:)

feyza: tesekkurler:)

hazel: amin, heyecanliyiz:)