20 Eyl 2011

Nurturia sobe!

Nurturia ile çocuğunu daha kolay büyüt
  • Diğer anne ve çocuklarla sosyalleşmeyi, 
  • anlaşılmayı, derdimi paylaşmayı,
  • çocuğumla ilgili iyi/kötü her habere benimle sevinip benimle üzülen anneler/babalar olmasını, 
  • kendi kendime kuruntu yapıp acaba dert mi diye içlendiğim konularda bir başka annenin çıkıp "haaa o mu geçen sene bizimki de yapıyodu" demesini,
  • normal koşullarda asla haberim olmayacak tiyatro/etkinlikleri duymayı, bi de üstüne benim gibi tembel bünyeler ne yapsam diyene kadar toplu bilet alınmasını, bir tane de sana ayrılmasını...  
  • normal koşullarda tanışamayacağım çok farklı şehirlerde/ülkelerde/bakış açılarında annelerledost olabilmeyi,
  • çocuk yetiştirirken (ve belki hayatın geri kalanında da) kendi tecrübemizle örtüşmeyen çok farklı "doğru"lar ve yöntemler olabileceğini öğrenmeyi
   ÇOK SEVİYORUM.

  • Çocukların hasta olduğunu duymayı,
  • üzücü haberleri almayı,
  • çok nadiren de olsa anne olmanın zalim olmayı engellemediğini hatırlamayı
 HİÇ SEVMİYORUM.

OLMASAYDI,
    pek çok güzel insanla tanışmamış olacaktım. Çocuğumun anılarını yazmaya üşenecektim ve unutacaktım.


 Ne ararsan
 VAR.
  
Yeterli zaman 
 YOK.

*KEŞKE, iphonedan fotoğraf ekleme özelliği olsa, instagramla ortak çalışsa mesela...

Sobelediklerim:

Fadiş, Tiryaki, Sirar, Kuzeytananne

2 yorum:

Tiryaki dedi ki...

çok güzel ifade etmişsin cidden :)

sirâr dedi ki...

Nurti gezegeninin şirinannesi, oraları güzel yapanların önde gidenisin! :) Taze bilogumun ilk sobesi hadi bakalım yaz Sirar. Teşekkür ederim Özgürannecim..