8 Eki 2011

...

Hatırlıyorum, henüz hamile bile değildi Ö. ve ben İngiltere'deki evlerine gitmiştim. Yarı Türkçe yarı İngilizce sohbetlerimizin baş konuğuydu Alasdair. Uzun gecenin sonunda bana Türk kahvesi falı bakacak kadar. Dev gibi bir adam, boylu poslu. Daha Zara hayatımızda değildi o zaman. Ela'ın adı bile geçmiyordu. Sıcak sımsıcak bir insan. Kocaman bir kalbi. Sıcacık. Aşıklar.

Sonra daha 40 günlük olmamış bebekle geldiler. Adalara gittik, rüzgar. Kızını tutuşu, sevişi gözümün önünde. Ani fren yapan şoföre öfkesine şaşırmıştım o sakin adamın. Akşam kızkardeşinin düğününde eşimle sohbet ederlerken bana, maşallah sizinki de iyi sökmüş Türkçe'yi demişlerdi. O kadar koyu sohbet halindelerdi boğaza karşı.

Çok sevdiğimiz arkadaşlarımızın sevgilileri eşleri girer hayatımıza, arkadaşları. Bazıları o kadar içerden hissedilir ki, insan ilk kimi tanıdığını unutacakmış gibi olur. Anlatması çok zor. Çok boş. O adam yok şimdi. Daha iyi bir yerde, hastalığın olmadığı.  Düşünmekle işin içinden çıkılır gibi değil. Yazmakla için soğumuyor bir türlü. Bir anne bebek bloguna yakışır bir yazı değil belki.

Hayatın ne kadar kısa olduğunu unutuyoruz. Önemli olan tek şeyin yanımızdan geçerken bir kez sarılmak olduğunu. O eli havadayken yakalamak gerekiyor çünkü anlar geçiyor. Yarın yok.

Güle güle arkadaşım. Nurlar içinde yat.

14 yorum:

Deli Anne dedi ki...

:( Ölüm gelince herşey manasızlaşıyor..

başınız sağolsun Özgür Annem.

Ters Pabuçlar dedi ki...

hastalığın olamdığı bi yerde burda yaşayamadığımız kaçırdığımız anlarda buluşmak üzere deyip ayrılmış arkadaşınız yanınızdan.Acı ama asıl mekanda orası sanırım Allah rahmet eylesin

Evren dedi ki...

Denizcim, canim, basiniz sagolsun! Cok zor gercekten de. Dedigin gibi anlar geciyor, gecen gun omurden gidiyor... Geride kalanlara sabir diliyorum...

Ozlem dedi ki...

boyle durumda sozler manasiz kaliyor. allah sabir versin...

kuzunun annesi dedi ki...

başın sagolsun

http://berrasukuzusu.wordpress.com dedi ki...

başınız sağolsun...Allah sevenlerine sabır versin...

Aknur dedi ki...

"Ölüm Allah'ın emri şu ayrılık olmasaydı"
Allah sabır versin ailesine ve tüm sevdiklerine

Gamze dedi ki...

:( Başınız sağolsun Deniz, sabır diliyorum.

Bahar dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah ailesine ve yakınlarına, sevenlerine sabır versin.

ilknur malcı dedi ki...

ahh Allah sevdiklerine çok çok sabır versin.

deniz dedi ki...

teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Başınız sağolsun. Sabır diliyorum.

karışık_pizza dedi ki...

başınız sağolsun üzücü bir olay
herkese uzun,sağlıklı ömür diliyorum

anne kaleminden dedi ki...

deniz başınız saolsun... ben de yazıyorum bu tip şeyleri :( uysa da uymasa da yazacak başka bir yerim yok ve yazmak hafifletiyor bence... başınız saolsun...