5 Ara 2011

Filin Banyosuyla Geçen Haftasonu...

Filin Banyosu gezmelere doymadı!

Önce Kadınlar Kulübüne uğradı bu hafta : Çocuklar İçin  Yepyeni Bir İnteraktif Masal: Filin Banyosu Kadınlar Kulübünün yeri bende ayrıdır. "Senin başına gelen şey, inan bir tek sana olmuyor" böyle bir his verir bana. En çok hamileyken okudum, bütün forumlarını. Gitmişken bir de ne öğrendik: Meğer bir sosyal sorumluluk projeleri varmış: 

Çok seviniyorum böyle güzel haberler aldıkça!

Sonra çok sevgili Gülcan Kaplan bizimle ilgili bir haber yayınladı, haberler.com'da. Dün pek çok haber sitesinde çıktı. Çok mutlu olduk...


Vee sona sakladım. Televizyona çıktık, hem de TRT. Filin Banyosu TRT-6daydı. (Ben ne yazık ki Polonezköy'de in cin top oynayan bir yerdeydim, göremedim, çok merak ettim) Teşekkürler Derya:)

Bizden haberler böyle sevgili dostlar. Peki en son klibimizi gördünüz mü? Bakın bakalım başrol oyuncularından tanıdık birileri var mı?




2 yorum:

Fulya dedi ki...

ahh çok lokumsunuz, çok çok tebrikler tekrar

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkürler:D