2 Ara 2011

Fillerle Yıkanarak Geçen Hafta: Filin Banyosu

Çok eğlenceli, maceralı bir hafta geçirdik sevgili arkadaşlar. Hep beraber, her an. Zaten tamamında yanımızdaydınız. Yazılar yazdınız, tweetler attınız, nurturia'da paylaştınız. Facebook'ta yayıldık da yayıldık. İnstagram'da hep beraber zıpladık veee günün popülerlerine mavi fili soktuk! Bir haftada ne maceralar yaşadık ne maceralar!!! Saatlerimizi ayarladık. Ve ben anlatamıyorum. Dostlarımızdan dinleyin...

Bu masal bizi çoktan aştı, artık kendi iradesi, kendi kararları var. Evi terketti ve dünyayı gezmeye çıktı...

PratikAnne: Filin Banyosu Akıllı telefonlar ve iPad için interaktif çocuk kitabı
Kitubi: Filin Banyosu Elaphant's Bath çıktı.

Ve tabii annemin yazısı…
Dilek: Filin Banyosu

Vee meşhur instagram’da zıplayanların macerası:
Dilimden Yazıya Düşenler : Filin Banyosuna Karşı Kızın Banyosu

Eğer unuttuklarım varsa, çok özür diliyorum. Bana linkleri gönderirseniz hemen eklerim.

Çok teşekkürler, bizimle olduğunuz için. Destekleriniz için!!!!








3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

KEsinlikle çok takdir etmeli, çok paylaşmalıyız.. Ben de facebook ve twitterda paylaştım henüz. Blogda da ayrıca bir yer açmayı düşünüyorum.. şu kafa kendinden başka alana yer açamıyor şu sıra da..

taha´s mama dedi ki...

postunu okuduktan sinra indirdim telime filin banyosunu ve 2 kez ardi ardina izledik oglusumla.oglum begendi.ellerinize emeginize saglik

Evren dedi ki...

Turkiye'de olmadigima yansam, iPad'i sattigimiza mi? Dur ben ikisine de yanayim :( Ama neyse ki videolar var, basrollerdeki minnaklara da bayildim :) Yolunuz acik olsun! Cok sevgiler...