8 Oca 2012

En İyi Eş, Dost Blog Ödüllerimi Dağıtıyorum...


Geçtiğimiz günlerde Blog Ödülleri verildi malum. Dereceye girenleri kutlar, blog alemine faydalı bir organizasyon olmasını dileriz. Kendim de oy vermiş bir insan olarak sonuçları merak ettim ama epeyce bir süre birinci kim, ikinci kim, hangi dalda anlamak epey zor oldu. Üstelik dereceye girenlere ödül de vermemişler. Bir sürü sponsoru olan bir yarışmada vere vere bir plaket vermeleri ayıp doğrusu.

O nedenle  ben de sponsorsuz filan kendi çapımda kendi gönlümün ödüllerini vereyim dedim. Ödül dediğimiz de bir teşekkür aslında. Çok objektif olduğumu söyleyemeyeceğim ödül verirken. Eş, dost, aile, akrabaya dağıtıcam, kusura bakmazsınız... O nedenle de adı, eş dost ödülü oldu. Dilediğince dağıtabilirsiniz...

Kızım üç yaşına gelince, geriye dönük bakınca insan fark ediyor. Anne-Baba blogları önce beni ısındırdı, sonra elimden tuttu. Sonra da bir çoğu hayatıma girdi, dostum oldu. Siz de kendi ödüllerinizi verebilir, yorum olarak ekleyebilirsiniz. Bir çeşit sobe de olabilir, neden olmasın.... 

Geldik yarışma dallarına:

Rınn rınn rınnn... Açıklıyoruummmm.... 

En zihin açıcı, fikir kaşıyıcı, put kırıcı, açık konuşan, kimselere benzemez, on parmağında on marifet, her yazısı arşivlik anne blogu dalında:

En faydalı linkler, en düşünülesi konular, çocuk yetiştirirken orjinal buluşlar, faydalı ürünler, pratik yöntemler ve sağlıklı yaşam dalında:

Farklı bakış açıları, farklı hayatlar, popüler annelik öğretisine muhalif, başka bakış açıları, tüketim karşıtı, güzel görüşlü gönül insanı dalında

Geriye dönük oto koltuğu diyince akla gelen isim, bilimsel bilgi, makale paylaşımı, kitaplardan alıntılar, ana-girişimci, varlığıyla ilham, cesur, aklı balında blogger ve nurturia'nın annesi dalında:
http://kitubi.com/

Annelikle ilgili, ama değil gibi, kendi halinde bir deli, ama okuması çok zevkli, bilin bakalım kim?
http://kendiizinisurendeli.wordpress.com/

Dünyada anlatması en zor şey mizahtır. Hakkıyla yapan, çizen, gösteren, güldüren, incelikler kraliçesi ve dünyanın bi tanesi, en komik ve yetenekli blogcu dalında:
http://olmadikislerpesinde.blogspot.com/

Kendi güzel, kişiliği güzel, oğlunu yetiştirişi güzel, üstelik oğlu dünya tatlısı dalında ödülü paylaştırmak zorunda kaldım. (Ayırmak içime sinmedi zaten)
http://kuzeytan.blogspot.com/
http://www.toprakbuyurken.blogspot.com/

En iyi anne benim annem tabi, en iyi anneanne de ol. Bir nevi benim nasıl yetiştirildiğimin blogu. En iyi geçmiş zaman annesi blogu dalında:
http://aysema-mektuplar.blogspot.com/
http://ruyalargercekoldu.blogspot.com/


Arkadaşlık, yoldaşlık dalında, bir kahvenin kırk yıl olan hatırı dalında:
https://kirazsevdasi.wordpress.com/


Sakinlik, olgunluk, dinginlik, girişimcilik, iki çocuk büyütmeye heveslendirme dallarında, hep cesaret, hep güven veren, okuduğunuzda mutlu olduğunuz blog dalında: (Eski Mira'nın bahçesi, ama kalabalıklaştı şimdi)
http://www.anne-log.com/

Sanat sever, şiir sever, ada sever dallarında, başından beri beraber yürüdüğümüz blogcu dallarında ödülü paylaştırmak istiyorum yine:
http://birincitekirsahis.blogspot.com/
http://saricizmeli.blogspot.com/

Her zaman destek, her zaman yanında. Ama en çok girip girip çocuğumuzla izleyeceğimiz ingilizce öğreten videolar bulma, paylaşma ve eğitimi destekleme dalında:
http://cikolatalipasta.blogspot.com/

Anne olup, kendini bulma ve buldurma dalında:
http://www.sirars.blogspot.com/

Elbette burada ödül veremediğim ama sevdiğim çok blogcu var.
Haydi siz de ödülleri dağıtın, haydi.

Link olarak yazarsanız çok sevinir, okuruz.

Sevgiler blogcu dostları.


17 yorum:

saricizmeli dedi ki...

Pijamalarla bu ödül törenine katıldığım için tüm izleyicilerden özür diliyorum. Ödülümü daha aydınlık yarınlara bizi kavuşturacak olan tüm blog çocuklarına adıyorum... Özgür Anneyi muhabbetle öpüyorum. Ve de ödülümü paylaştığım birinci Tekiri...

KUZEY TAN dedi ki...

İnanmıyorumm, çok mutlu oldum. Böyle bir ödülü sizin ellerinizden aldığım içinde ayrıca çok mutluyum.
Ödüllerin en büyük ödülü nü de, Blog annesi dediğimde ilk aklıma gelen Size adıyorum ÖZGÜRANNEM.

Ozgur dedi ki...

Sari cizmelim, evet ne guzel demissin:))

Fatosss, ben de cok mutluyum:))

OiP dedi ki...

Ya sen çok acayip tatlı birisin. Su blog aleminde tanıştığıma en ama en çok mutlu oldugum güzel bi insansın. Teşekkürler canım arkadasım. Kızlar acilin bakalım fotoğrafta bana da yer açın :))

Deli Anne dedi ki...

Şerefsizim aklıma gelmişti :) ben de geçende düşündüm biz niye kendimiz ödül vermiyoruz diye.. ama böyle sahici oylamalı felan.. :)

Adsız dedi ki...

ayyy!
ne yaptin özgürüm, gozlerim doldu gece gece! cok fenasin...

hep ol yanibaşımda.

operim sizi! o guzel ananeyi de.

kirazsevdasi

eviminnuru dedi ki...

fikrinize sağlık tanımadığım blogerları da tanıtmış oluyorsunuz sevgiler...

Evren dedi ki...

Ekrandan doğru bir mutluluk yayıldı tüm bedenime :) Bu arada ben mi yazdım acaba bu yazıyı diye bir an şüpheye düştüm (ozguranne'yi yazacağım yerde yavrusunu görünce anladım ;) Tanımadığım sadece bir blog var (ruyalargercekoldu), onun dışında hepsi de çok severek takip ettiğim insanlar. Ama hayıflanmadan geçemeyeceğim, hepsi keşke her gün yazsalar... çok özlüyorum hepinizi... deyip kareye (dikdörtgen mi desem acaba, ayy ama yine kareye döndü di mi ayfonla :P) neyse bak yine uzatıp (yorumda bari yapma!) pozumu veriyorum. Gördünüz di mi bu kadının nasıl mutlu ettiğini suratlarımızdaki ifadeden :)))))

Ozgur dedi ki...

Oip'im, ibişim, ben de çok şanslı hissediyorum kendimi:)

Deli Anne, neden olmasın, ama gerek var mı ki? Yani oylamadan ziyade kenarda kalmış çok iyi blogları okumamızı duymamızı sağlayacak bişi olsa mesela. Çünkü artık eskisi gibi keşfe çıkamıyorum. Bir sürü güzel blog vardır mutlaka ama bulmak lasım. Düşünelim...

Kirazım, öperim, daha sık görüşelim:)

evimin nuru, çok sevindim beğenmenize:)

Ozgur dedi ki...

Evren, heyoo heyoo heyoo... Ay çok sevindim, çok sevindim:) Hep yazmak istiyodum bak şimdiye kısmetmiş:) Çok sevindim ben de heyoo:) Seni takip etmek beni çok mutlu ediyor. Bir de düşündürüyor. Üç gündür oksitoksin yazısı okuyorum misal. Senin yazdığından farklı biliyordum, tekrar incelemeye aldım. Bi sürü şey öğrendim. İnsanın böyle arkadaşları olacak işte:)

FADİŞ dedi ki...

Ben blog aleminin bu kadar sahici olacağını bilmezdim blog yazmadan önce, gerçekten bana çok şey kattı blog dünyası blog arkadaşlarım:)

Tekir dedi ki...

Aaaaaa dedim zabahin kor saatinde, ada'm yanibasimda fosur fosur uyurken ben de onu uyandirmamak icin kalkmazken cepten blog okurken:))) yattigim yerden odul aldim pijamalariyla odulumu paylastigim saricizmelim gibi...:) biz de seni cok seviyoruz ozgurum annem:) tesekkur ederim beni de unutmamissin ben bi blogum oldugunu bile unuttum... Cumartesi gelemedik ama elosumun hediyesi arabada her an kapinizi calip gelebiliriz:)

senem dedi ki...

Ah Deniz'cim, insanlari motive etmeyi nasil da guzel basariyorsun. Daha once de dedim ya, cok mutlu oldum, yeniden heveslendim, niyetlendim. Bloglarin yeri cok ayri. Evren'in dedigi gibi keske daha cok yazsak hepimiz.

Bu arada zihin acici kategorisinde senin blogunun da yeri apayri bende. Bir kucuk anektod: bilgisayarimda acik kalan nurturia sayfalarina bana caktirmadan ara ara gox atarmis bizim bey, gecen gun itiraf ett. Ozguranne bayagi ilginc birisi, onu okumayi seviyorum demez mi bir de ;)))

Cok operim seni de, burada olan/olmayan diger tum odul kardeslerimi de..

Senem

sirâr dedi ki...

Şu kesin, sen Deniz değil bir ummansın. Ve ben, senin kıyında durup seyre daldığım şu ekranın karşısında olduğum için bahtiyarım!

Seyrin ötesine geçip, ruhunun derinlerine dalmaksa az sayıda insanın tadabileceği bir lezzet olsa gerek.

Çok teşekkür ederim. Nasıl söylenir bilmiyorum. İnsan varlığını bir aynada yahut bir çift gözde yansırsa idrak eder ya, sen işte öyle çok özel bir anlam kattın şimdi yazılarıma, bana...

Güzelliğinden kaynaklanan o sıfatları umarım hakediyorumdur. Diğer güzel blog arkadaşlarım içinse hemfikirim.

Ama sen dur, sana dair söyleyeceğim bikaç satır daha var onlar da blogda olacak inş :)))

Dur dur bi dk daha! bu ödülü henüz kozasından çıkmamış tüm kelebeklere ithaf ediyorum ;)

aysema dedi ki...

Sizler, hepiniz benim en güzel ödüllerimsiniz, bunu biliyorsunuz zaten, ama bir kez de buradan duyurmak istedim. Bu ödül ise yazma isteğimi kamçıladı yeniden.
Öpüyorum çok çok...

yagizlahayat dedi ki...

Harika seçimler olmuş. Çoğu benimde takip ettiklerim. Bu link sayesinde yenilerini de tanıma fırsatı bulacağım. Klavyene sağlık :-)

banushka dedi ki...

törene de pek geç kaldım... giyindim süslendim tam geliyordum; kızım oğlanı ezdi, oğlum üstüme kustu, telefon çaldı ofisin çatısı akmış, karlar erimeden tamir edemeyeceklermiş :P
geç de olsa teşekkür ederim, kafamı özgürleştiren kadın :) seviyorum seni