9 Şub 2012

Gamze için yardıma ihtiyacımız var

Merhaba, bana gelen bir maili olduğu gibi yayınlıyorum. Lütfen okuyalım ve elimizden geleni yapalım. Şu anda yurt dışında konferanstayım, dönünce daha detaylı yazacağım. Seyahatte bir anne olarak söyleyecek söz bulamıyorum. Elimizden geleni yapalım.... İlik nakli için kan vermek gerekiyor sanırım. Uyarsa kullanıyorlar... 

"Sizden 2,5 yasında dunyalar tatlısı bir oğluşu olan arkadasım Gamze için yardım istiyorum.Kendısı 28 yasında lösemi hastası bugun 9 eylül ünv. acilden girişi yapıldı daha önce tedavı gormustu ancak ilik nakli gerekiyor.Çok okunan bir blogunuz var sizden bu haberı duyurmanızı rica edebılır miyim?Lütfen... destek verebılırsenız çok ama çok memnun oluruz.
 
 
Bu arkadasımın oğlu için hazırladığı blog sayfası onunla ilgili daha detaylı bilgi edinmeniz için.
 
Şimdiden çok teşekkür ederim.Başarılarınızın ve yazılarınızın devamını dilerim"

Gülşah Hanım'a teşekkürler... 

Az önce nurturia'ya baktım. Hiç girmedim epeydir. Sanırım orada da bir örgütlenme var. Haydi anneler....  


2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Tüm dualarım Gamze ile Rabbim yardımcısı olsun inşallah :((

Adsız dedi ki...

İlginiz için ne desem ne kadar teşekkür etsem azdır.Hızlı dönüşüz için anne duyarlılığınız için minnetarım... Gülşah