22 Mar 2012

Bugünlerde : Anı Defteri

Çocuğun söylediğini, yaptığını, ilklerini hep nurturia'ya yazıyorum. Burada da bulunsun. Seçmelerden...

21.03.2012
Dedi

(Yeni oyuna geçmeden önce oyuncakları topluyoruz hep beraber)
Ben: haydi toplayalım hep beraber. iyi kızım benim, iyi kocam benim
Ela: anne babam yardım etmezse kötü koca olur değil mi?
(Feminizm 101)


19.03.2012
Dedi

tostoraman dedi ki hiç bir tostoraman mağaranın kuytusuna adım atmasın aman... nedenmiş o nedenmişş... çünküüüü koca kötü faree koşuverir ardından. ona bir kez rastladım. üstünden geçti çok zaman..

peki baba neye benziyordu anlatsana, korkunç kötü müydü, ne kötülük etti sanaa? pek iyi hatırlamıyoruummmmm 

(Okuma bilmek şart değil, ezberleriz olur biter)

19.03.2012
Dedi

ben: yaz geliyor, yaz gelince ne yaparız?

ela: koşarız, zıplarız, oynarız, denize gideriz, dondurma yeriz, havuzda yüzerizzz

(nası istemiş yazı meğer)

14.03.2012
Dedi

çıt çıt çıt çıt çedene de sar bedeni bedene,
dünya dolu yar olsa da alacağım bir tane,
bir de yetmez iki tane, iki de yetmez üç tane, üç de yetmez...

(ona kadar gidiyor)
(korkuyorum. bi kere de 20ye kadar söyledi)

14.03.2012
Dedi

Annesinin üzerindeki kıyafette elinde ayna olan bir kadın vardır. Ela: bu kadın diyor ki anne, aynaaa aynaaa söyle bana var mı dünyada benim kadar güzel??? ayna da diyor ki yokkk kralçemm yokkk

12.03.2012
Dedi

uydurduğu masal:

"dede balık tutmaya gitmiş. sonra balığı tutmuş götürürken bir eve rastlamış. evin içinde bir cadı varmış, bir de kedi varmış. kedi şöyle bir bakmış içeri girmiş. cadı da onu eve sokmuş. sonra dede evden kaçmış ormana. o sırada meğer torunları da onu arıyormuş.
 torunummm diye sarılmışlar ve evlerine gitmişler."

12.03.2012
Dedi

ela: pamuk prensesin cücelerin evinde de yatağı olsun.
ben: tamam pamuk prenses kendi yatağında uyumuş. sonra cüceler gelmiş şaşırmış
ela: tamam da cüceler çok küçük değil mi, merdivenlerden nasıl çıkmışlar üst kata?
ben....

08.03.2012
Dedi

ela: bebeğim büyüyünce ne olacaksın?
ela(oyuncak bebek): eii
ela: sen de benim gibi doktor olabilirsin istersen?



Ekleyiniz:)

4 yorum:

Evren dedi ki...

Bayıldım bütün diyaloglara, bıcır bıcır, çok tatlı :) 20'ye kadar sayıyor demek :P Masal da çok güzel! Bizimki de aynen bayılıyor cadılı masal anlatmaya. Demek doktor olacakmış ha. Feminizm 101 de ayrıca anlamlı :) Harikasınız!

Ozgur dedi ki...

Öperim çok:)

Işıl dedi ki...

yesil kaka zamani kesfettim ilk blogunu sonra ek gidalarla okudum bol bol. ortak arkadasimiz bile varmis. Ekin'in annesi Yasemin. Esinle bir donem ortak ders bile almis olabilirim bilisim dunyasi cok kucuk. Madem ekle demissin ekliyorum hemen. Ela'yi optum cok.

Damla dedi ki...

Yeni okudum ben bunları, Ela yerim seni :)