6 Nis 2012

Ela'ya Masal Anlatmak...


Masal anlatırken...
Ben: Bir adamın 3 tane kızı varmış..
Ela: Bugün adam olmasın, anne olsun...
Ben: Annenin üç tane kızı varmış...
Ela: 3 kız olmasın, biri abi, biri abla, biri küçük kardeş olsun...
Ben :Bir annenin bir oğlu, iki kızı varmış, küçük kız en tatlılarıymış.
Ela: öbürleri de iyi ve tatlı olsun...
...
Ben: Anne işe uzak diyarlara gitmiş, sonra...
Birden karşısına bir canavar çıkmış
Ela: canavar olmasın, dinazor olsun.
Ben: Birden karşısına dinazor çıkmış...
...
Ben: Sonra kız dinazoru öpünce büyü bozulmuş vee...
Ela: Bugün dönüşmesin dinazor kalsın.
Ben: O zaman kız dönüşsün? Kız dinazor olsun?
Ela: Tamam da diğer dinazor kız dinazor zaten, bu erkek dinazora dönüşsün, oynasınlar...
Ben: sen anlat bi dahakine.
06 Nisan 2012 Cuma

6 yorum:

suinci dedi ki...

eminim hayır sen anlat diyordur.
ben bir annenin üç kızı varmış dediğimde hayııııır çığlıkları yükseliyor.çünkü bir annenin üç kızı varmış en büyüğü anne bize masal anlat demiş oda başlamış anlatmaya bir annenin üç kızı varmiş.......... sürüp gidiyor

Ters Pabuçlar dedi ki...

çok güldüm süperdi:)

Ters Pabuçlar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Anlatır :) bilmiş cüce

KUZEY TAN dedi ki...

Yönetmenlerimiz onlar, senaristlerimiz onlar, bizler sadece küçük figuranlar. Ne yapalım artık....

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ela kendi masalını yönlendiriyor ne güzel. Biz de de benzer diyaloglar oluyor, beğenmedikleri anda değiştirmek istiyorlar ya da bazen çok komik bir masal oluyor anlatırken uydurulan hep onu istiyorlar ama ben unutmuş oluyorum :)