11 Nis 2013

Kız Anneleri için : Pembe Gardrop

Her ne kadar eski blogger günlerim kadar ilgilenemesem de, elimden geldiği kadarıyla girişimcilere, özellikle kadın girişimcilere destek olmaya çalışıyorum. Bu nedenle de zaman zaman güzel şeylerden haberim oluyor:

Bana gelen epostadan :

"Blogunuzda yeni ve emek ürünü olan seylere de yer veriyorsunuz. O nedenle size de yazmak istedim. Bir arkadasim Pembe Gardırop adli site üzerinden yalnizca küçük kız cocuklari icin, tamamen el emegi goz nuru, muhtesem elbiseler dikip satisini yapiyor. Kendisi aslinda grafik tasarimci, kizi dogduktan sonra piyasada saglikli kumastan yapilmis giysilere ulasma guclugu cektiginden böyle bir isi kalkismis. Yaklasik 2 yildir siteden satis yapiyor. Ben kendi kizima da aldim, inanin resimdekilerden daha kaliteli ve güzel gercekleri. Kumaşlarını İngiltere ve Amerika’dan getiriyor, cocuklar icin özel üretilmis saglikli, pamuklu kumaslar..

Yardimci olursaniz sevinirim. İnsan yaptigi isi sürdürmek icin zaman zaman manevi destege de ihtiyac duyuyor... "

Eğer bakmak isterseniz adresi: http://www.pembegardirop.com/

Rengarenk tasarımlar, gerçekten çok güzel. En güzeli ise bir annenin daha girişimcilik virüsüne kapıldığını ve ürettiğini görmek. Darısı tüm isteyenlerin başına.


1 yorum:

nihal baysal koçer dedi ki...

sizin yayınınızla siteyi gördüm tesekkürler siteye baktım