9 Nis 2013

Moova Sütü



Moova sütlerini duymuştum ama hiç içmemiştim. TV de izlemediğimden reklamlarından haberim yoktu. O nedenle eve gelen tanıtım paketini görünce çok sevindim. Ela için süt. Ela ve annesi için süt bardağı (Eşim hani bana dedi) Ve çok ilginç bir yazı...

Bir defter düşünün, her sayfasında bloga özgü bir yazı. Daha önceki yazılardan alıntı yapan, Ela'dan bahseden. Gerçekten bir annenin en hassas yerine tınnn diye dokunan bir tanıtım çalışması olmuş.


Ela bardağına bayıldı. Yarın sabah o bardakta içecek sütünü...

Teşekkürler Moova

6 yorum:

Melis Tezcan dedi ki...

Ailecek seviyoruz geçen sene Mayıstaki Moova Tefal etkinliğinden beri..

Oğlum Moya diyor hatta benzer amblemlere de moya diyor
bu bardakların öyküsü nedir peki

Bilgen dedi ki...

çoook kıskandım:)

withShoppermom dedi ki...

çok cici bir düşünce.

nihanni.blogspot.com

nihal baysal koçer dedi ki...

çok güzel bir düşünce

Dağlar Kızı dedi ki...

çok iyi bir fikir olmuş. bu tarz tanıtımlarda özellikle kişiselleştirilmiş dokunuşlar çok daha etkin oluyor değil mi?

deniz dedi ki...

Tanıtım çok başarılı:) Bardakları Moova bizim adımızı yazıp göndermiş:)