18 Oca 2014

Poppy's Adventures : Yeni appimiz çıktı duymayan kalmasın




Çok güzel bir haberim var... 

Güzel işler peşindeyiz... Çok güzel nurtopu gibi bir App'imiz oldu. Bu öncekilerden biraz farklı. Tamamen eğitim amaçlı, "eğlendirirken öğretebilecek miyiz bakalım" sorusunun yanıtı olacak bir uygulama. Tamamen ücretsiz ve reklamsız.

İçinde dört farklı ortamında Poppy'yi göreceğiz. Etkileşimli bir doğum günü öyküsü gelecek sonra. Dört mini oyun ve (çocukların favorisi) flashcardları kullanarak etkileşimde bulunacak minik parmaklar. 

Anadili İngilizce olan seslendirmecilerin seslendirdiği kelimeleri duyarak, farkında olmadan öğrenecekler. Flashcard kısmında önce kelimenin resmini görüp, duyarak sonra mikrofona tekrarlayarak ve kendi seslerini duyarak ilginç bir deneyim yaşayacaklar. (Sizin gözlemlerinizi çok merak ediyorum açıkcası. Ela flashcard kısmını çok sevdi ve telaffuzu benden iyi)


Nerden çıktı, neden çıktı diye soracak olursanız, güzel bir hikayesi var...

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyelerinden Senem Hanım çocukların dil öğreniminde tablet kullanımı ile ilgili bir araştırma yapıyor. Bu araştırma bu tür eğitici uygulamaları içeriyor. Biz de OİP'ciğimle beraber gece gündüz çalıştık ve ortaya bu uygulama çıktı. İçerikler Senem'den. Siz onu çikolatalı pasta blogundan tanıyorsunuz zaten... 

Eğitici uygulama ilk kez yaptığımız bir şey. O nedenle çok heyecanlıyız. Şu anda sadece iPad için var. 

İndirin, deneyin, yorumlarınızı gönderin. Uzun yazmak isteyenler için adres: ozguranne@gmail.com

Eğer duyurmamıza yardım ederseniz harika olur. Facebook, twitter ve bloglarda yazarsanız çok seviniriz! Ne kadar yayılırsa o kadar iyi.

İndirmek için:

Videosu için:
Facebook'ta takip etmek için:

(iPhone ve Android için isteyenler yorum yazabilir mi lütfen? )






14 yorum:

Geveze Anne dedi ki...

android içinde lütfeeennn...

mine dedi ki...

Android icin mutlaka olmali.En kisa zamanda bekliyoruz.Ellerinize saglik

anne kaleminden dedi ki...

iphone için istiyoruz heyecanla bekliyoruz :)

Bilgen dedi ki...

siz zaten harika işler yapıyorsunuz. tebrik ediyorum. iphone app olacak mı peki?

emreyle hayat dedi ki...

Benim telefonum da android :) teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

iphone için istiyoruz. teşekkürler.

Bezen Hindistan dedi ki...

cok hos gorunuyor, ispanyolcasini da yapar misiniz lutfen? sevgiler

mutfakmevsimi dedi ki...

Filin Banyosunu ilk kullandığımızda çok heyecanlanmıştık kızlarımla birlikte. Android için sabırla bekliyoruz...

baharb dedi ki...

cok sevindim, ama Ingilizce oldugunu gorunce biraz uzuldum. zaten Ingilizce o kadar cok app var ki. Turkce kaliteli app sikintisi cekiyoruz. Sizin diger Turkce applerinizi severek kullanmistik. Ozellikle yurtdisindaki aileler icin Turkce app bir nimet, ve bence Turkiyedekiler icin de gerekli... Ne olur Turkcesi de olsun. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Postunuzu okuduğum anda adresi kaydettim ve evde ilk işim app yüklemek oldu, kızım bayıldı. Sizin de yazdığınız gibi mikrofondan kendi sesini duymak önce çok şaşırttı sonra da çok hoşuna gitti. Emeğinize sağlık

Sultan Yılmaz Sevim dedi ki...

İphone app istiyoruzzzzzz

Elif Zorlu dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık, çok zevkli bir uygulama.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Harika bir haber, hemen indiriyorum. Bu akşam bizim minikle bakalım, yazarım çocuk gözünden nasıl bulduğunu.
Tebrik ediyorum sizleri

aslı taştan dedi ki...

ıphone için istiyoruz lütfen